Perawan Atau Janda?? 20 Ciri Ciri Janda Yang Menjadi Idaman Lelaki Melayu Sekarang ! No 5 Tu Memang Dah Terbukti. Dah Ramai Artis Yang Buat Macam Ni Sekarang Ni

loading...
No 5 Tu Memang Dah Terbukti. Dah Ramai Artis Yang Buat Macam Ni Sekarang Ni

Janda merupakan seorang wanita yang pernah berkahwin. Janda boleh dibahagikan kepada dua.. satu, wanita itu menjadi janda diatas sebab suaminya sudah meninggal dunia. Dan satu lagi, wanita itu menjadi janda kerana telah berpisah atau bercerai dengan bekas suaminya.
Janda, sering meniti di bibir lelaki yang masih bujang mahupun yang sudah berkahwin. Kenapa ya, pasti anda ingin tahu kenapa dan apa sebabnya janda mempunyai tarikan yang berlainan berbanding anak dara. Nah, 10 sebab yang mungkin merungkai segala tanda tanya anda..
1.) Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda pandai menggoda
2). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda sudah sedia
3). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda senang kira
4). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda mudah mesra
5). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda pandai menggula
6). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda pandai menjaga
7). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda pandai bekerja
8). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda tahu semua benda
9). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda senyumnya manja
10). Kenapa lelaki sukakan janda?
Kerana janda kurang belanja
Haaaa… dalam gurau ada sendu, dalam sendu ada tawa.. Jangan salah anggap dengan mereka yang berstatus janda. Okeh semua..
Namun hakikatnya, yang sebenarnya kebanyakan orang lelaki kalau diberi pilihan antara anak dara dan janda, pasti majoriti akan memilih nak anak dara. Tak dinafikan semua orang mahukan benda yang baru dan yang belum pernah disentuh (mudah mudahan), sebab orang lelaki ni first yang dalam kepala hotak dia bila kahwin adalah seks, so kalau boleh mestilah nak yang baru yang belum disentuh lagi. Bagi perempuan pula seks tu bukan keutamaan, sebab yang lebih utama bagi diorang adalah cinta, kasih sayang, wang, harta dan lain2, sebab tu diorang tak kisah kahwin dengan duda, orang tua, atau lelaki gemuk tak hensem. 
Yang kata kenapa lelaki sukakan janda tu, sebenarnya dia bukannya sukakan janda sangat pun, cuma mungkin sebelum ini dia pernah mempunyai pengalaman buruk berkahwin dengan anak dara, dan dia sebenarnya masih suka kepada anak dara kalau anak dara tu bersikap seperti janda, anak dara yang baru kahwin sudah pandai menggoda, sudah sedia, senang kira, mudah mesra, pandai menggula, pandai menjaga, pandai bekerja, tahu semua benda, senyumannya manja, kurang belanja dan lain2 seperti yang disebutkan oleh lelaki Kelantan kat atas tu, cuma mungkin kebanyakan sikap janda tiada dalam anak dara kerana tiada pengalaman.
loading...

0 Response to "Perawan Atau Janda?? 20 Ciri Ciri Janda Yang Menjadi Idaman Lelaki Melayu Sekarang ! No 5 Tu Memang Dah Terbukti. Dah Ramai Artis Yang Buat Macam Ni Sekarang Ni "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close